About Hoxa
There are many variations of passages of Lorem Ipsum available, but the majority have suffered alteration in some form, by injected humour, or randomised words which don't look even believable genera on the Internet tend to repeat predefined chunks as necessary making Internet.
Get in Touch
open

I forbindelse med Rosa sløyfe-aksjonen i oktober har Bergstadens Ziir rosa lyssetting for tredje år på rad. Lyssettingen vil være på de to første ukene i oktober måned.

Støtt Rosa sløyfe-aksjonen du også! Sokneprest Harald Hauge la for noen år siden ut noen betraktninger på egen blogg om forholdet mellom teologi og legevitenskap, betraktninger som fortsatt i høyeste grad er aktuelle.

Legger du ut bilder av en rosa Røros kirke på Instagram, bruk gjerne hashtagene #røros #rosasløyfe og #krafttakmotkreft i tillegg til hashtager som #røroskirke, #ziiren eller #bergstadensziir, #Røros #destinasjonrøros. Takk!

Foto: Ingrid Nymoen