About Hoxa
There are many variations of passages of Lorem Ipsum available, but the majority have suffered alteration in some form, by injected humour, or randomised words which don't look even believable genera on the Internet tend to repeat predefined chunks as necessary making Internet.
Get in Touch
open

Røroskirka er stengt for åpne samlinger påsken 2020, slik også alle de andre kirkene i kommunen er. Men det blir påske i Bergstadens Ziir likevel. Røros menighet vil, i samarbeid med Arbeidets Rett, produsere og sende fem TV-gudstjenester som gjøres åpent tilgjengelig på Rettens nettsider (www.retten.no). Du kan lese mer om samarbeidet og prosessen her. Du finner lenker og flere bilder under bildet/plakaten, sammen med lenker til agender (gudstjenesteprogram) i pdf som du kan følge med i ved siden av sendingen dersom du ønsker å delta i gudstjenesten hjemmefra:

Røros menighetsråd har bestemt at de som ønsker å gi en kollekt til gaveformål i tilknytning til de fem gudstjenestene i påsken, kan gi en gave til:

• Mental Helse VIPPS 81733
  • Leger uten grenser VIPPS 2177

Her legger vi ut lenke til gudstjenestene fra Røros kirke påsken 2020, som gjøres tilgjengelig etter følgende sendeskjema:

Alle foto på denne siden: Guri Jortveit/Arbeidets Rett