About Hoxa
There are many variations of passages of Lorem Ipsum available, but the majority have suffered alteration in some form, by injected humour, or randomised words which don't look even believable genera on the Internet tend to repeat predefined chunks as necessary making Internet.
Get in Touch
open

Helga 6.-8. november er det tid for årets økumeniske fellesmøter på Røros. Røros menighet av Den norske kirke inviterer til felleskirkelige samlinger i samarbeid med Røros Normisjon, Frelsesarmeen Røros korps og Røros og omegn pinsemenighet Filadelfia. Årets gjestetalere er Lars og Bjørg Randi Gjærdevold Bråthen (Frelsesarmeen). Programmet for helga er som følger:

Fredag 6. november kl. 19:00: Møte på Filadelfia

Lørdag 7. november kl. 12:00: Møte på Frelsesarmeen

Lørdag 7. november kl. 19:30: Møte på Menighetshuset

Søndag 8. november kl. 11:00: Gudstjeneste i Bergstadens Ziir

Det blir mye sang og musikk på alle møtene, og vertsmenigheten ordner enkel bevertning i etterkant av møtesamlingene.

I forkant av fellesmøtene inviteres det til åpne bønnemøter: Tirsdag 13. oktober kl. 18:30 på Menighetshuset, fredag 23. oktober kl. 16:00 i Bergstadens Ziir, torsdag 29. oktober kl. 12:00 på Frelsesarmeen og tirsdag 3. november kl. 16:30 på Filadelfia.

Du er velkommen!